مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:352023-05-31سياسي

برخی از شهرداری ها در قزوین از خلاقیت و ابتکار فاصله گرفته اند// آماده انتشار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در جمع اصحاب رسانه استان قزوین گفت: - مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: در برخی از شهرداری ها، انعطاف کاهش یافته و کارکنان از خلاقیت و ریسک به شدت فاصله گرفته اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در جمع اصحاب رسانه استان قزوین گفت: در برخی از شهرداری ها و به ویژه در میان بسیاری از مدیران که دهه ها در شهرداری کار کرده اند، انعطاف کاهش یافته و کارکنان از خلاقیت و ریسک به شدت فاصله گرفته اند.

وی افزود: این شهرداری ها در نهایت 2 وظیفه فیزیکی نظافت و جمع آوری و دفن پسماند و معبر سازی و آسفالت معابر را انجام می دهند و مهم ترین رکن رشد و تعالی سازمانی را جدی نگرفته اند.

اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: توجه به منابع انسانی و روابط بین آنها، رفتار سازمانی و فرهنگ سازمانی موضوعی است که اختلاف بین سازمان ها را نشان می دهد و آنچه موجب می شود برخی شهرداری ها موفق تر باشند و برخی شهرداری ها درگیرسیمان و آسفالت شوند، در این بخش نهفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از شهرداری ها در قزوین از خلاقیت و ابتکار فاصله گرفته اند// آماده انتشار

برخی از شهرداری ها در قزوین از خلاقیت و ابتکار فاصله گرفته اند// آماده انتشار