مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-06حوادث

کشف زمین خواری میلیاردی در ساری


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره منابع طبیعی، مأموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد 361 متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد شد که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار میرزایی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت های مأموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتباطی 110 به این پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری میلیاردی در ساری

کشف زمین خواری میلیاردی در ساری