مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-14سياسي

مصوبات رفع محرومیت منطقه کیاسر اجرایی شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تهیه 95 مصوبه برای توسعه و رفع محرومیت شهر کیاسر و مناطق حاشیه آن خواستار اجرایی این مصوبات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی سه شنبه شب در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهر کیاسر پایش تصویری جاده ها در روستاها را لازمه تأمین امنیت دانست گفت: تأمین بیش از 100 دوربین برای منطقه اطراف شهر کیاسر ضرورت دارد، همچنین 30 مصوبه از 95 مصوبه سفر استاندار مازندران به شهر کیاسر و مناطق اطراف اجرایی شده که اجرای مابقی مصوبات ضرورت دارد آیت الله محمدی لایینی خاطرنشان کرد: آسفالته کردن مسیر بیش از 30 کیلومتری در دو سال گذشته اقدام خوبی بوده و قرار است سهمیه قیرهای حواله ای به استان ارائه شود تا مسیر بیش از 100 کیلومتری باقی مانده روستایی نیز آسفالته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اولویت بندی خدمات دهی به بومیان شد و گفت: حفاظت محیط زیست در روستاها نیز باید جزو اولویت ها باشد.

امام جمعه ساری، حفظ فضای فرهنگی، ارزشی و اعتقادی منطقه را لازم دانست و گفت: صد برابر آنچه که باید به دنیا و عمران و آبادی آن برسیم باید به بعد معنوی برسیم.

وی با اشاره به اجرای 30 مصوبه از 95 مصوبه سفر استاندار مازندران به شهر کیاسر و مناطق اطراف؛ اجرای مابقی مصوبات را مؤثر دانست و گفت پایش تصویری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات رفع محرومیت منطقه کیاسر اجرایی شود

مصوبات رفع محرومیت منطقه کیاسر اجرایی شود