مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-28سياسي

آذری: امروز وطن به وجود تک تک ما احتیاج دارد


نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسائل اقتصادی کشور باید حل شود، گفت: مهار تورم و رشد تولید یعنی اینکه اجازه ندهیم تا اختلاف طبقاتی به جنگ طبقاتی تبدیل شود.

- نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسائل اقتصادی کشور باید حل شود، گفت: مهار تورم و رشد تولید یعنی اینکه اجازه ندهیم تا اختلاف طبقاتی به جنگ طبقاتی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی آذری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با نگاهی به وضعیت کشور درمی یابیم که ایران ما از انباشت برخی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در رنج است و عمده ترین چالش کشور در حوزه حکمرانی حوزه اقتصادی است.

برای بهبود معیشت مردم در ساختارهای اقتصاد کلان کشور باید تغییر ایجاد شود و اجازه ندهیم اقتصاد کشور اَبرتورمی شود.

وی با تأکید بر اینکه مسأله تعارض فسادستیزی اقتصادی و فساد پذیری سیاسی باید حل شود، عنوان کرد: برای همه سوال است مسأله ایران مقتدر چیست؛ در حوزه مجلس از ورود به عرصه انتخابات تا نحوه تبلیغات و ارتباط گیری با شهروندان منتهی به این می شود که نماینده تکلیفش مشخص نیست و آیا او نماینده ملی است یا استانی و منطقه ای؟ و مردم از نماینده چه می خواهند و او به جای فعالیت ملی تحت فشارهای محلی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری: امروز وطن به وجود تک تک ما احتیاج دارد

آذری: امروز وطن به وجود تک تک ما احتیاج دارد