مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-17اقتصادي

فاز دوم سد خاکی« گهرو » در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد


شهرکرد_ نماینده مردم شهرستان های فارسان، کیار، اردل و کوهرنگ گفت: فاز دوم سد خاکی «گهرو» با اعتباری بالغ بر 369 میلیارد تومان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

- شهرکرد_ نماینده مردم شهرستان های فارسان، کیار، اردل و کوهرنگ گفت: فاز دوم سد خاکی گهرو با اعتباری بالغ بر 369 میلیارد تومان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

قدرت الله حمزه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پروژه سد خاکی گهرو سال ها بدون تکلیف باقی مانده و مردم منتظر تکمیل این طرح هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد بیکاری در شهرستان کیار بسیار بالا بوده و جوانان فاقد شغل هستند، احداث و تکمیل این پروژه می تواند در زندگی مردم نقش به سزایی داشته باشد.

حمزه ادامه داد: سد خاکی گهرو با ارتفاع 26 متر و با حجم مخزن 4 میلیون متر مکعب جوابگو برای آبیاری حدود 800 هکتار از اراضی می باشد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات این طرح در گذشته اندک بوده و این طرح ظرف 2 سال متوقف شد گفت: با پیگیری های لازم و تصویب اعتبارات مورد نیاز مناقصه این پروژه برگزار و عملیات اجرایی این طرح با تعیین پیمانکار آغاز و قرار است این پروژه ظرف 6 ماه آینده به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم سد خاکی« گهرو » در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد

فاز دوم سد خاکی« گهرو » در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد