مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-19سياسي

حوزه عملیه و آموزش و پرورش ماموریت های مشترکی در حوزه فرهنگی دارند


حوزه عملیه و آموزش و پرورش دارای ماموریت های مشترکی در حوزه فرهنگی هستند و به این منظور باید از همه ظرفیت های لازم برای ارتقای همکاری ها بهره برد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حوزه عملیه و آموزش و پرورش دارای ماموریت های مشترکی در حوزه فرهنگی هستند و به این منظور باید از همه ظرفیت های لازم برای ارتقای همکاری ها بهره برد.

مسعود حمیدی نژاد در دیدار با مدیر حوزه های علمیه خوزستان که امروز (29 خردادماه) انجام شد، ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای همکاری های مشترک بین دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش، اظهار کرد: حوزه عملیه و آموزش و پرورش دارای ماموریت های مشترکی در حوزه فرهنگی هستند و به این منظور باید از همه ظرفیت های لازم برای ارتقای همکاری ها بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر ضرورت فعالیت هدفمند این دو نهاد در حوزه فرهنگی تربیتی، افزود: فعالیت تبیینی ذیل طرح جامع جهاد تبیین، امروز به یک ضرورت اجتناب ناپذیر در بخش های مختلف جامعه مبدل شده است.

آموزش و پرورش و حوزه طلایه دار این عرصه ها هستند و بی شک همکاری این دو می تواند نقش عمده ای در پیشبرد این اهداف داشته باشد.

حمیدی نژاد یادآور شد: حوزه علمیه و آموزش و پرورش، دو نهاد مهم، تاثیرگذار و دارای نقش راهبردی در پیشبرد اهداف جبهه متحد فرهنگی انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه عملیه و آموزش و پرورش ماموریت های مشترکی در حوزه فرهنگی دارند

حوزه عملیه و آموزش و پرورش ماموریت های مشترکی در حوزه فرهنگی دارند