مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-17اقتصادي

ارتباطات ایران و زیمبابوه با محوریت اصفهان افزایش یابد


استاندار اصفهان بر توسعه ارتباطات ایران و زیمباوه با محوریت اصفهان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا مرتضوی شامگاه شنبه در دیدار با سفیر زیمبابوه در ایران، اظهار داشت: استان اصفهان یکی از مهم ترین استان های ایران است و نقش ویژه ای را در جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، صنعتی، اقتصادی و … بازی می کند.

وی با اشاره به ظرفیت های منحصربه فرد استان اصفهان در حوزه های مختلف، افزود: استان اصفهان با فعالیت حدود 10 هزار واحد صنعتی در حوزه های مختلف و متعدد، بخش قابل توجهی از تولیدات کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار اصفهان با اشاره به استقرار دانشگاه های معتبر کشور در استان اصفهان، گفت: اصفهان به لحاظ علم و فناوری نیز جایگاه ویژه ای را در ایران داراست.

مرتضوی نقطه قوت بعدی استان اصفهان را در حوزه فرهنگی دانست و اظهار داشت: به این دلیل که اصفهان در ادوار گذشته سه دوره پایتخت سرزمین پارس بوده، اماکن تاریخی و میراثی متعددی در استان اصفهان وجود دارد که بخش هایی از اصفهان را به یک موزه تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از ملاقات ریاست جمهوری ایران و زیمبابوه در حاشیه اجلاس سازمان ملل، شاهد اتفاقات خوبی در رویکردها و توسعه مراودات خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات ایران و زیمبابوه با محوریت اصفهان افزایش یابد

ارتباطات ایران و زیمبابوه با محوریت اصفهان افزایش یابد