مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-08سياسي

اجرای طرح های محرومیت زدایی در 103 روستای کم برخوردار گلستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در 103 روستای کم برخوردار استان مورد حمایت قرار می گیرد.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در 103 روستای کم برخوردار استان مورد حمایت قرار می گیرد.

سیدمحمد دهنوی عصر امروز پنجششنبه 18 خرداد در نخستین جلسه شورای مهارت استان گلستان، اظهار کرد: سند ائتلاف مهارت آموزی استان گلستان یک سند تحول گرا و توسعه ای در همه بخش ها و حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که نیازمند توجه و دقت نظر دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مجمعی شامل افرادی صاحب نظر و متخصص به منظور تسریع و قابل اجماع بودن برای تدوین سند ائتلاف مهارت آموزی استان گلستان تشکیل شود، افزود: موضوع مهم مارکتینگ و برندسازی محصولات و تولیدات با توجه به سیاست گذاری های توسعه ای در استان گلستان به صورت ویژه ای در سند ائتلاف مهارت آموزی استان نگاه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: برگزاری مسابقات ملی مهارت فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان رویدادی بسیار بزرگ، مهم و ائتلافی بود که نشان داد همکاری با بخش خصوصی می تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد و این مسابقات برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های محرومیت زدایی در 103 روستای کم برخوردار گلستان

اجرای طرح های محرومیت زدایی در 103 روستای کم برخوردار گلستان