مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-13فرهنگي

ماجرای «لولو» و تضییع حقوق سینماگران


خواسته های صنفی دست اندرکاران سینما از جمله اولویت هایی است که متاسفانه اصلی ترین متولی آن یعنی خانه سینما نسبت به آنها موضعی غیر اصولی و فرافکنانه دارد، - خبرگزاری فارس-گروه سینما: از روزی که نشست خبری خانه سینما برگزار و رویکرد مدیرعامل این مجموعه بر اهالی میدان سینما آشکارتر شد، هر روز شاهد واکنش کنشگران بیشتری به وضعیت این خانه هستیم.

دیروز محمدتقی فهیم منتقد سینما در دوشنبه نوشت هایش به رویکرد خانه سینما واکنش نشان داده است.

  فهیم نوشت: خواسته های صنفی دست اندرکاران سینما از جمله اولویت هایی است که متاسفانه اصلی ترین متولی آن یعنی خانه سینما نسبت به آنها موضعی غیر اصولی و فرافکنانه دارد.

  حتما یادتان است که چند روز قبل رییس سازمان سینمایی در مراسم تقدیر از فعالان سینمای دفاع مقدس، صحبت هایی داشت مبنی براینکه برای صیانت از امنیت شغلی با همکاران پروژه های غیرقانونی و ضد ایرانی قطع همکاری خواهد کرد و .

بی تردید هرکسی می تواند نسبت به این گرایش مدیریتی موضعی اتخاذ کند، اما خانه سینما در مقام وابسته مالی به ارشاد، آیا باید وارد کشمکش سیاسی شود تا از رهگذر قربانی کردن منافع چند هزار عضو صنوف به مطامع جناحی خود جامه عمل بپوشد؟ وقتی مدیرعامل محترمه اصلی ترین مشکل خانه سینما را مالی معرفی می کند و حتی بدهی زیاد این نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «لولو» و تضییع حقوق سینماگران

ماجرای «لولو» و تضییع حقوق سینماگران