مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-02سياسي

قیام 15 خرداد زمینه ساز تشکیل نظام اسلامی شد


قیام خونین 15 خرداد، زمینه ساز تشکیل حکومت الله و نظام اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار کرد: در ایام رحلت امام عزیز، قائم بی بدیل در عصر غیبت، امام خمینی(ره) قرار داریم، به عموم ملت ایران اسلامی و همچنین امام عصر(عج) تسلیت عرض می کنیم.

وی پیرامون خصوصیات امام راحل گفت: امام راحل عبد صالح خدا بود، ایشان بلاشک جانشین انبیأ و اولیا بودند، همه صفات بزرگان در تاریخ اسلام را در ایشان می دیدیم، از دست دادن ایشان داغ سنگینی برای امت شیعه و مسلمان جهان ایجاد کرد.

امام جمعه قرچک افزود: عقل سلیم، حکمت والا، دانش الهی و دوست و دشمن شناسی ایشان با تعابیر خود عصر جدیدی در تاریخ اسلام ایجاد کرد، بیگانگان نیز به دانش، آگاهی و رهبری بی نظیر ایشان اعتراف می کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: امام راحل ترویج دهنده منطق هیهات من الذله بودند، ایشان رواج دهنده منطق مقاومت بودند، نتیجه نهضت ایشان پیروزی های حق علیه باطل و افول آمریکا و رژیم صهیونسیتی است.

وی تشریح کرد: امام راحل، انقلاب و اسلام را هدایت فرمودند و همه جهانیان به این پی بردند که منطق نجات دهنده بشریت، منطق اسلام ناب محمدی(ص) است و به این مهم همگان اعتراف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 15 خرداد زمینه ساز تشکیل نظام اسلامی شد

قیام 15 خرداد زمینه ساز تشکیل نظام اسلامی شد