مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-02اقتصادي

امام جمعه اهواز: هر فروشگاهی که به افراد بی حجاب خدمات می دهد پلمب شود


دولت باید با انجام امور زیربنایی، زمینه گسترش عفت عمومی را در جامعه فراهم کند همچنین نسبت به ایجاد مراکز مشاوره ای و ازدواج آسان، - موسوی فرد: دولت باید با انجام امور زیربنایی، زمینه گسترش عفت عمومی را در جامعه فراهم کند همچنین نسبت به ایجاد مراکز مشاوره ای و ازدواج آسان، تفریح گاه های سالم و متناسب با شان اسلام و حل مشکلات معیشتی و فرهنگی مردم اهتمام بورزد.

امام جمعه اهواز گفت: وقتی نقدینگی از مسیر صحیح خود خارج شود، دلالی در بازار ارز، مسکن، سکه و خودرو به وجود می آید بنابراین نرخ ارز، اصلی ترین عامل تورم در اقتصاد کشور است و بانک مرکزی باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در آیین معنوی سیاسی نماز جمعه اهواز ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به سبک زندگی اسلامی اشاره کرده است و اگر این موضوع به معنای واقعی محقق شود هیچ مشکلی در عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نخواهیم داشت.

وی افزود: یکی از محورهای اساسی سبک زندگی اسلامی که در مقابل سبک زندگی غربی قرار دارد، وجود شاخصه عفاف در تمامی امور زندگی است و اگر خانواده به معنای صحیح خود شکل بگیرد باعث کاهش مشکلات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: هر فروشگاهی که به افراد بی حجاب خدمات می دهد پلمب شود

امام جمعه اهواز: هر فروشگاهی که به افراد بی حجاب خدمات می دهد پلمب شود