مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-21بين الملل

ترس تل آویو از پایگاه موشکی مصر


مجله نظامی «اسراییل دیفنس» با انتشار تصاویر ماهواره ای از پایگاه موشکی اسکاد در مصر، از آمادگی نظامی قاهره در سایه تحولات سیاسی آن ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، براساس گزارش منتشر شده توسط مجله نظامی اسراییل دیفنس ، رژیم صهیونیستی ادعا کرده که یک پایگاه موشکی اسکاد دوربرد مصری را در نزدیکی قاهره، پایتخت مصر کشف کرده و تصاویری ماهواره ای از آن را منتشر کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری عربی21 ، این مجله نظامی عبری نوشت: مصر از ابتدای دهه هشتاد قرن گذشته با اسراییل به توافق سیاسی رسیده است؛ اما با این وجود، به جدیدترین سلاح ها مسلح شده و موشک و تجهیزات نظامی بسیار پیشرفته ای در اختیار دارد.

مصر علاوه بر تجهیز ارتش خود به ناوگان کشتی ها، زیردریایی ها، وسایل نقلیه جنگی بسیار پیشرفته و قابلیت های آتش گسترده، حالا پایگاه موشکی احداث کرده است.

 یک نیروی مصری به نام محمد صلاح ابراهیم صبح روز سیزدهم خرداد (سوم ژوئن)، در درگیری با نظامیان صهیونیست، سه تن از آن ها را به هلاکت رساند.

این درگیری در ساعت چهار و نیم بامداد در گذرگاه نیتسانا که در سال 1982 پس از امضای معاهده سازش بین رژیم صهیونیستی و مصر بنا شده، رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس تل آویو از پایگاه موشکی مصر

ترس تل آویو از پایگاه موشکی مصر