مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:512023-06-17اقتصادي

30 ویلا در حریم رودخانه زاینده رود تخریب شد


حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باوجود مشکلات اقتصادی و فشارهای اجتماعی عملیات آزادسازی 87 مورد از ویلاهای شهرستان لنجان، در بخش باغبهادران با مساحت بیش از 25 هزار متر مربع آغاز شده است.

وی افزود: از ششم خردادماه 30 ویلا با طول تقریبی 700 متر و مساحت 10 هزار مترمربع در بستر زاینده رود آزادسازی شد.

ساسانی گفت: در دو هفته آینده آزادسازی ها اجرا و رفع تصرفات شناسایی شده در محدوده اردال و ابوذرغفاری شهر باغبهادران به طور کامل انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطرنشان کرد: برای تسهیل در روند اجرای این عملیات  از تمامی ظرفیت های انسانی شرکت آب منطقه ای، نیروی پیمانکار و مشاور بهره گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب تبصره های 2 و 3 قانون توزیع عادلانه آب صراحتا مشخص شده ایجاد هر نوع اعیانی و حفاری و دخل و تصرف در بستر رودخانه ها، انهار طبیعی، کانال های عمومی، مسیل ها، مرداب، برکه های طبیعی و همچنین در حریم قانونی سواحل دریاها و دریاچه ها اعم از طبیعی و یا مخزنی ممنوع است، تصریح کرد: با استناد به این قانون آزادسازی تصرفات واقع در بستر و حریم رودخانه زاینده رود، مجموعه ویلایی و اعیانی های غیرمجاز، با جدیت در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 ویلا در حریم رودخانه زاینده رود تخریب شد

30 ویلا در حریم رودخانه زاینده رود تخریب شد