مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-03اجتماعي

لزوم داشتن کارت همیار برای اعضای سمن های زیست محیطی


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، با اشاره به راهگشا بودن کارت همیار محیط زیست برای اعضای سمن های فعال در این حوزه هنگام مواجهه با مباحث حقیقی، از اعضای فعال این تشکل ها خواست که نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، با اشاره به راهگشا بودن کارت همیار محیط زیست برای اعضای سمن های فعال در این حوزه هنگام مواجهه با مباحث حقیقی، از اعضای فعال این تشکل ها خواست که نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

عطا پورشیرزاد در جلسه با مسئولان و اعضای سمن های محیط زیست فارس، این تشکل های مردمی را همراه همیشگی برای حفظ ارزش های محیط زیست دانست و گفت: استان فارس از حضور نخبگان صاحبان فکر در این تشکل ها سود برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، پورشیرزاد، بهره مندی از نگاه اصلاحی و حتی انتقادی اعضای سمن ها را فرصتی برای تبیین موضوعات و پرداختن به چالش هایی دانست که می تواند سازمان حفاظت محیط زیست را در اصلاح امور و افزایش ضریب حفاظت یاری رساند.

این مقام مسئول بر لزوم حرکت در مسیر توسعه پایدار تاکید و اضافه کرد: هوا، آب، خاک، گونه های گیاهی، حیات وحش و هر آنچه که جامعه ما را به محیطی برای زیست تبدیل کرده، با سهل انگاری در جامعه دچار چالش های فراوانی شده است و رفع این چالش های محیط زیستی نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم داشتن کارت همیار برای اعضای سمن های زیست محیطی

لزوم داشتن کارت همیار برای اعضای سمن های زیست محیطی