مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:152023-05-30اقتصادي

احداث ریل گردشگری مازندران در دست مطالعه است


استاندار مازندران با بیان این که مازندران قابلیت های فراروان و بی شماری برای اعتلای صنعت توریسم دارد، گفت: احداث ریل گردشگری از شرق به غرب استان در مرحله مطالعه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور در نشست با کمیته گردشگری هیئت اندیشه ورز استان با بیان اینکه اعتلای اقتصاد گردشگری در دستور کار جدی استان قرار دارد، گفت: هزا ر میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم به سه فرودگاه استان اختصاص داده شده که از جمله زیرساخت های مهم برای توسعه صنعت توریسم است.

حسینی پور با بیان اینکه مازندران استانی است که به رغم همه استعدادها و ظرفیت ها؛ در موضوع گردشگری و استانداردهای بین المللی این حوزه در نقطه شروع قرار دارد، افزود: باید خروجی و بسته کاملی از کمیته گردشگری هیئت اندیشه ورز در راستای راهبری گردشگری تهیه و تدوین شود.

وی گفت: بایدها و نبایدهای گردشگری استان باید به صورت دقیق بررسی شود، در منظومه گردشگری مازندران باید دریا، جنگل، دشت و کوه توأمان دیده شود، چرا که از جمله فرصت های طلایی این استان است و فرصتی که خداوند به مردم این استان داده است باید احیا شود.

حسینی پور افزود: آنچه که امروز به شدت مورد نیاز ماست ارائه راهکارهای عملیاتی و گشودن گره های حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ریل گردشگری مازندران در دست مطالعه است

احداث ریل گردشگری مازندران در دست مطالعه است