مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-06سياسي

درخواست شکات 2 پرونده کثیر الشاکی توسط رییس کل دادگستری فارس بررسی شد


در ادامه دیدارهای مردمی برنامه ریزی شده و هفتگی رییس کل دادگستری استان فارس و دادستان شیراز در مجموع مشکلات حقوقی و قضایی 137 نفر از مراجعان به دادگستری کل و دادسرای شیراز بررسی شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این دو دیدار که به صورت مجزا و با حضور معاونین رییس کل و مسئولان دادسراهای شیراز برگزار شد مطالبه های مراجعان در راستای پیگیری اجرای احکام ، اعتراض به آراء قطعی، اعطای تسهیلات به زندانیان و پیگیری اجرای دستورات صادر شده در ملاقات های عمومی گذشته در دستور کار قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان فارس در این دیدار عمومی ضمن استماع خواسته های مراجعان دو پرونده کثیر الشاکی استان در تماس با قضات رسیدگی کننده به این دو پرونده به بررسی روند رسیدگی این پرونده ها پرداخت و تأکید کرد: سرعت و دقت در رسیدگی به موازات یکدیگر مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر لزوم توجه به درخواست های مردمی گفت: آنچه باید در خروجی رسیدگی به پرونده های قضایی به خصوص پرونده های کثیر الشاکی مد نظر قرار گیرد رضایتمندی ذینفعان در پرونده و  بازگرداندن حق و حقوق از دست رفته آنان است که این امر زمانی محقق می شود که این پرونده  در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شکات 2 پرونده کثیر الشاکی توسط رییس کل دادگستری فارس بررسی شد

درخواست شکات 2 پرونده کثیر الشاکی توسط رییس کل دادگستری فارس بررسی شد