مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:152023-05-31اقتصادي

انتقاد رییس سازمان بازرسی کل کشور از واردات بی رویه


در صندوق توسعه ملی 151 میلیارد دلار ارز داشتیم که 100 میلیارد دلار به دولت واگذار و به خزانه دومی برای دولت تبدیل شده است.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صندوق توسعه ملی 151 میلیارد دلار ارز داشتیم که 100 میلیارد دلار به دولت واگذار و به خزانه دومی برای دولت تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران با محوریت حمایت حقوقی و قضایی لازم از شرکت ها و واحدهای تولیدی ورشکسته که با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران برگزار شد، 46 نفر از مدیران واحدهای تولیدی خصوصا شرکت های زیرنظر اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران، برگزار شد، اظهار کرد: توجه به تولید، بخش خصوصی و معیشت مردم یک امر شرعی و قانونی است.

وی افزود: امروز هم دولت از حمایت از تولید صحبت می کند، هم قوه قضاییه و هم مجلس شورای اسلامی، اما زمانی که پای صحبت کارآفرینان و تولیدکنندگان می نشینیم همه گله مند هستند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: واحدهای تولیدی و شرکت های صنعتی نیاز به یک بررسی دقیق و آسیب شناسی دقیق دارند که اگر آسیب ها شناسایی و تبیین شوند و هر کسی که در راستای کار خود فعالیت انجام دهد، این موضوع می تواند اثر بخشی را به ارمغان بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس سازمان بازرسی کل کشور از واردات بی رویه

انتقاد رییس سازمان بازرسی کل کشور از واردات بی رویه