مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-08سياسي

مهمترین پروژه بازآفرینی شهری تبریز به بهره برداری رسید


همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به آذربایجان شرقی، پروژه عتیق2 به عنوان مهمترین پروژه بازآفرینی شهری تبریز با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به آذربایجان شرقی، پروژه عتیق2 به عنوان مهمترین پروژه بازآفرینی شهری تبریز با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید.

احمد وحیدی، وزیر کشور با بازدید از این پروژه در جریان روند اجرای آن و هم چنین مشخصات این پروژه بازآفرینی شهری قرار گرفت.

این پروژه با هدف بازآفرینی و ایمن سازی بافت فرسوده شهری در مرکزی ترین نقطه شهر تبریز در خیابان شهید بهشتی از سال ها پیش با مساحت 35 هزار مترمربع در هفت طبقه سازه ای شامل دو طبقه خدماتی در 88 واحد، سه طبقه تجاری در 150 واحد و در دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 250 خودرو آغاز و همزمان با دومین دومین سفر استانی رییس جمهور با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید.

همچنین همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به آذربایجان شرقی، مسیرگشایی و پیاده راه شهید علیپور تبریز با 780 میلیارد ریال هزینه افتتاح و به بهره برداری رسید.

احمد وحیدی، از پروژه مسیرگشایی شهید علیپور بازدید کرد و با بهره برداری از این پروژه از کتیبه یادبود خیابان شهید علیپور نیز رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین پروژه بازآفرینی شهری تبریز به بهره برداری رسید

مهمترین پروژه بازآفرینی شهری تبریز به بهره برداری رسید