مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-13اقتصادي

قطعی برق موجب ضرر و زیان سنگین به فولاد اکسین خوزستان خواهد شد


محدودیت های برقی منجر به عدم تحقق بودجه سالیانه و کاهش تناژ تولید و ارسال ورق های مورد نیاز اجرای پروژه های ملی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین، در خصوص محدودیت های برقی در فصل تابستان و اثرات آن بر تولید ورق های فولادی، اظهارکرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای نیاز صنایع عظیم کشور بمنظور تولید انواع ورق های فولادی با استحکام بالا تا عرض چهار و نیم متر جهت مصارف گوناگون مانند لوله های انتقال نفت و گاز با قطر بالا، مخازن تحت فشار و ذخیره میعانات نفت، گاز و پتروشیمی، دیگهای بخار صنعتی و نیروگاهی، صنایع کشتی سازی و سازه های خاص ساختمانی با خواص مکانیکی متنوع در سال 1388 به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا از سال های گذشته تا کنون این شرکت با تولید انبوه ورق های فولادی API علاوه بر تحقق رسالت خود و بی نیازی کشور به این محصولات توانسته نقش مهمی را در اجرای پروژه های ملی ایفا کند.

محمدی افزود: از آنجاییکه فولاد اکسین خوزستان جزو ده شرکت برتر تولیدات ورق های فولادی خاص در جهان می باشد و محصولات تولیدی این شرکت محصولات خاص در حوزه نفت و گاز می باشد و اجرای پروژه های این صنعت در چرخه اقتصاد کشور جایگاه ویژه ای دارد، لذا می بایست تولید و ارسال ورق های مورد نیاز این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق موجب ضرر و زیان سنگین به فولاد اکسین خوزستان خواهد شد

قطعی برق موجب ضرر و زیان سنگین به فولاد اکسین خوزستان خواهد شد