مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-09سياسي

رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ایران هراسان است


امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت: رونمایی از موشک ابر فراصوت جمهوری اسلامی ایران وحشت را به جان رژیم صهیونیستی انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امین پورمحمد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به رونمایی موشک فتاح، اظهار کرد: فتاح نشانه قدرت بازدارندگی و توان هجومی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در خصوص تحلیلگران رژیم صهیونیستی درباره رونمایی از موشک فتاح عنوان کرد: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نباید توانایی های پیشرفته ایرانی ها را دست کم گرفت و موشک فتاح با سرعت غیر قابل رهگیری فقط 400 ثانیه طول می کشد تا به اسراییل برسد.

امام جمعه موقت پارس آباد افزود: ایران اسلامی امروز به قدرت جهانی تبدیل شده است و علاوه بر تولید، صادرات سلاح نیز به دنیا دارد.

حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به بازگشایی و افتتاح سفارت ایران در عربستان، تصریح کرد: ایران و عربستان به دنبال راه اندازی حج عمره مفرده هستند و امید است بازگشت روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی به روال عادی، ظرفیت های بزرگی را در اختیار دو کشور، منطقه و جهان اسلام شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ایران هراسان است

رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ایران هراسان است