مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 21:402023-05-29فرهنگي

جمشید هاشم پور ، جمال شورجه در قاب یک تقدیر / اظهارات وزیر ارشاد درباره سینماگران


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تقدیر از برخی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس از جمله جمشید هاشم پور و جمال شورجه بیان کرد: ما در سینما، تنوع سلیقه و دیدگاه را به رسمیت می شناسیم و معتقدیم توقف، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تقدیر از برخی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس از جمله جمشید هاشم پور و جمال شورجه بیان کرد: ما در سینما تنوع سلیقه و دیدگاه را به رسمیت میشناسیم و معتقدیم توقف، سمی مهلک برای سینماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه دوشنبه هشتم خردادماه نخستین گردهمایی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس با حضور جمعی از اهالی سینما و مدیران در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی )، محمد خزاعی (رییس سازمان سینمایی)، جمشید هاشم پور ، احمد نجفی، جمال شورجه، محمد مهدی عسگرپور، رسول صدرعاملی، مسعود ده نمکی، انسیه شاه حسینی، حبیب ایل بیگی، قادر آشنا، علی رویین تن، مسعود جعفری جوزانی، سعید سعدی، جلیل شعبانی، علیرضا زرین دست، محمدرضا شرف الدین، رضا ایرانمنش، مهدی آذرپندار، صادق موسوی، محمد حمیدی مقدم، مهدی جوادی، هاشم میرزاخانی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در بخشی از این برنامه که با اجرای محمود گبرلو همراه بود، با پخش کلیپی از زنده یادان مرتضی آوینی و نادر طالب زاده یاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمشید هاشم پور ، جمال شورجه در قاب یک تقدیر / اظهارات وزیر ارشاد درباره سینماگران

جمشید هاشم پور ، جمال شورجه در قاب یک تقدیر / اظهارات وزیر ارشاد درباره سینماگران