مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-20اقتصادي

اجرای 40 کیلومتر روکش آسفالت در محور دیهوک-راور


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از اجرای بیش از 40 کیلومتر روکش آسفالت در محور های مواصلاتی بخش دیهوک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد آخوندی صبح سه شنبه در بازدید از پروژه روکش آسفالت گرم محور دیهوک- راور، بیان کرد: در راستای افزایش ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی بخش دیهوک، ارتقا ایمنی محورها و تسهیل در تردد کاربران جاده ای، پروژه ارتقای روکش آسفالت گرم محور دیهوک - راور به طول هفت کیلومتر عملیاتی شد.

وی افزود: این پروژه از محدوده کیلومتر 30 در محور دیهوک - راور در مسیر باند برگشت شروع شده و تا محدوده کیلومتر 40 این محور انجام گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک با بیان اینکه راه های شریانی این بخش دارای اولویت برای بهسازی آسفالت و افزایش سطح ایمنی است، گفت: با توجه به اینکه اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بارهای ترانزیتی و مسیر تردد مسافران و زائرین استان های جنوبی کشور به مشهد مقدس است، از بار ترافیکی نسبتاً بالایی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را جهت تأمین آرامش و برقراری ایمنی لازم برای کاربران جاده ای به کار گرفته ایم.

آخوندی ادامه داد: از ابتدای سال جاری اقدامات قابل توجهی برای روکش آسفالت محور دیهوک - راور در بخش وسیع دیهوک انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 40 کیلومتر روکش آسفالت در محور دیهوک-راور

اجرای 40 کیلومتر روکش آسفالت در محور دیهوک-راور