مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-06سياسي

فضای سبز قم نباید با آب شرب آبیاری شود


استاندار قم با بیان اینکه حق نداریم از آب شرب و سرشاخه ها برای فضای سبز استفاده کنیم، گفت: آب شربی که با این شکل و سختی به دست می رسد نباید در این مسیر استفاده شود و اگر شهرداری در این راستا ملاحضاتی دارد باید مسیر خود را اصلاح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز در شورای حفاظت منابع آب استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: باید تکلیف استفاده آب شرب در فضای سبز مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه باید وضع کنونی استفاده فضای سبز از آب زیرزمینی، پساب و آب شرب مشخص شود، مطرح کرد: شرعا و قانونا هیچ توجیهی ندارد که در فضای سبز از آب شرب استفاده شود.

استاندار قم با بیان اینکه حق نداریم از آب شرب و سرشاخه ها برای فضای سبز استفاده کنیم، عنوان کرد: آب شربی که با این شکل و سختی به دست می رسد نباید در این مسیر استفاده شود و اگر شهرداری در این راستا ملاحضاتی دارد باید مسیر خود را اصلاح کند.

وی با اشاره به اینکه همچنین تکلیف توسعه فضای سبز نیز باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: باید برای این موضوع زمان لازم اختصاص یابد و مشخص شود که آب فضای سبز قم از چه طریقی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز قم نباید با آب شرب آبیاری شود

فضای سبز قم نباید با آب شرب آبیاری شود