مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-09حوادث

وضعیت در محور سرخس به گنبدلی بحرانی است/پسر 5 ساله جان خود را از دست داد


فرماندار سرخس وضعیت محور سرخس به گنبدلی را به دلیل طوفان گرد و خاک بحرانی اعلام کرد و از مسافران خواست به هیچ عنوان وارد این جاده نشوند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار سرخس وضعیت محور سرخس به گنبدلی را به دلیل طوفان گرد و خاک بحرانی اعلام کرد و از مسافران خواست به هیچ عنوان وارد این جاده نشوند.

حسن نوری زاده در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: به دلیل باد و طوفان شدید برق بیش از 4 تا 5 نقطه شهرستان که بیشتر مناطق روستایی هستند قطع شده و نیروها سریعاً به مناطق اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: چون به دلیل طوفان شدید خودروهای اداره برق نمی توانستند به یکی از روستاها بروند با کمک سپاه یک دستگاه خودرو برای رفع مشکل به منطقه اعزام شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان سرخس با اعلام اینکه همچنان مسیر حد فاصل سرخس به گنبدلی مسدود و وضعیت بحرانی است، گفت: تمامی اکیپ ها از جمله راهداری، هلال احمر، نیروهای شرکت برق، پلیس راه و همچنین بخشدار مرزداران، معاونت عمرانی و .

در آماده باش کامل بوده و در مناطق مختلف مستقر هستند.

وی در ادامه گفت: شامگاه دیشب یک خودروی سواری در زمان سبقت از تریلی به دلیل کاهش شدید دید و طوفان گردوخاک با تریلی برخورد می کند که در این سانحه فرزند پسر 5 ساله خانواده که قطع عضو شده بود به دلیل خونریزی شدید فوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت در محور سرخس به گنبدلی بحرانی است/پسر 5 ساله جان خود را از دست داد

وضعیت در محور سرخس به گنبدلی بحرانی است/پسر 5 ساله جان خود را از دست داد