مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-13سياسي

اولین جلسه اعضای جدید جبهه اصلاحات برگزار و انتخاب هیات رییسه به جلسه بعد موکول شد


ظریفیان عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: امروز اولین جلسه اعضای جدید جبهه اصلاحات برگزار شد و دبیر و اعضای هیئت رییسه جبه اصلاحات در جلسه بعدی انتخاب خواهد شد.

- غلامرضا ظریفیان شفیعی عضو جبهه اصلاحات ایران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری اولین جلسه اعضای جدید جبهه اصلاحات، گفت: امروز اولین جلسه مجمع جدید جبهه اصلاحات ایران برگزار شد و محتوای این جلسه بیشتر حول محور گفت وگوی اعضای جدید با یک دیگر که بعد از مدت ها دور هم جمع شده بودند، قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه به تصمیم گیری خاصی نرسیدیم و اعضای هیئت رییسه انتخاب نشدند و قرار شد در جلسه بعدی اعضای هیئت رییسه و دبیر جبهه اصلاحات مشخص شوند.

پیشتر محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران نیز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر این که آیا اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو با محوریت جبهه اصلاحات ورود پیدا خواهند کرد، گفته بود: قرار بر این است که 15 نفر اعضای جدید جلساتی را با نمایندگان احزاب اصلاح طلب برگزار کرده و در موضوع انتخابات بیندیشند و دغدغه هایی که اصلاح طلبان دارند را پیگیری کنند ظریفیان عضو جبهه اصلاحات در ادامه مصاحبه با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در جلسه اول از دور جدید این جبهه در رابطه با بحث انتخابات موضوع خاصی مطرح نشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه اعضای جدید جبهه اصلاحات برگزار و انتخاب هیات رییسه به جلسه بعد موکول شد

اولین جلسه اعضای جدید جبهه اصلاحات برگزار و انتخاب هیات رییسه به جلسه بعد موکول شد