مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-09اقتصادي

بازی «شتاب در شهر 2»؛ پیشنهادی جذاب برای ماشین بازها


سرعت شکنان» پیشنهادی جذاب برای علاقه مندان به رانندگی و ماشین است که می توانند با خرید این بازی، تجربه رانندگی هیجان انگیز را در شهر داشته باشند.

- بازی شتاب در شهر 2 – سرعت شکنان پیشنهادی جذاب برای علاقه مندان به رانندگی و ماشین است که می توانند با خرید این بازی، تجربه رانندگی هیجان انگیز را در شهر داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بازی شتاب در شهر 2 – سرعت شکنان محصولی رایانه ای تولید شده توسط آروین تک است که می توانند برای علاقه مندان به رانندگی پیشنهادی جذاب باشد و این بازی را همچون سایر بازی ها می توان از هیولا خریداری کرد.

این بازی داستان جوانی به نام امیر (بدون 206 سفید) را روایت می کند که یک دفعه وارد مسابقات زیر زمینی می شود و تا جایی پیش می رود که از او بهتر در شهر پیدا نشود.

روایت در قالب مکالمات کوتاه و اکثراً تلفنی بین شخصیت ها رد و بدل می شود و خبری از میان پرده های سینمایی با حضور کاراکترها نیست.

البته لحظات نمایشی مختصری وسط یا انتهای مأموریت های اصلی هستند که با زوایایی خاص و صحنه آهسته کمی حال و هوا را اکشن / سینمایی می کنند.

نقاط قوت این بازی را می توان به بسته صوتی، ارتقاهای خودروها، تنوع مأموریت ها، نقشه و شهر و فضاها و بناها، سامانه آب و هوا و شب و روز، هیجان مسابقات، استفاده از لهجه های مختلف در دوبله و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی «شتاب در شهر 2»؛ پیشنهادی جذاب برای ماشین بازها

بازی «شتاب در شهر 2»؛ پیشنهادی جذاب برای ماشین بازها