مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 23:052023-06-06ورزشي

راستینه: منابع پایداری برای حمایت از ورزش وجود ندارد


نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: ورزش کشور دارای منابع پایدار برای حمایت نیست و ساز و کار حمایت صنعت از ورزش نیاز به اصلاح دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در آیین کلنگ زنی بازسازی چمن و پیست دوومیدانی استادیوم تختی شهرکرد گفت: در مجلس یازدهم پس از 11 سال اشکالات قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان برطرف، تصویب و ابلاغ شد.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از بندهای این قانون ایجاد صندوق حمایت از قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان ورزشی است، این صندوق در سطح هیأت دولت و با ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل می شود.

25 هزار باشگاه در کشور فاقد اساس نامه و شیوه نامه اجرایی است وی افزود: در راستای تصویب قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان دولت مکلف شد تا لایحه نظام باشگاه داری را به مجلس ارائه دهد چرا که 25 هزار باشگاه در کشور فاقد اساس نامه و شیوه نامه اجرایی هستند و هیچ ساز و کار قانونی از جمله صنف و اتحادیه برای حمایت ندارند.

راستینه با بیان اینکه این طرح در دولت قبل به صورت لایحه به مجلس ارسال شد اما با پایان عمر دولت و اینکه دارای اشکالاتی بود مجدد در دولت جدید بررسی و ایرادات آن بررسی شد، اضافه کرد: ما اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: منابع پایداری برای حمایت از ورزش وجود ندارد

راستینه: منابع پایداری برای حمایت از ورزش وجود ندارد