مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:452023-05-30اجتماعي

امکان تردد در مسیر گرمی به بیله سوار مقدور نیست


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت: امکان تردد در مسیر گرمی به بیله سوار به علت وقوع سیلاب و مسدود شدن راه ها تا اطلاع ثانوی مقدور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضیا فکری شامگاه سه شنبه در بازدید از مسیرهای سیل زده این شهرستان اظهار کرد: محور گرمی به بیله سوار محدوده پل انجیرلو به دلیل بارش باران و سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود است و امکان تردد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمامی اکیپ های راهداری شهرستان های گرمی و بیله سوار در محل سیل زده حضور دارند، گفت: راهداران به محض پایان بارش اقدام بازگشایی و پاکسازی مسیر خواهند کرد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار بیان کرد: شهروندانی که قصد تردد در راه های استان به ویژه در محورهای شمالی را دارند، توصیه کرد قبل از سفر حتماً با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها مطلع شوند.

فکری خاطرنشان کرد: مسیرهای مواصلاتی روستایی و شهری تحت کنترل است و در مسیرهای روستایی شهرستان های مسیر تعدادی از روستاها مسدود شده بود که بازگشایی راه ها آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد در مسیر گرمی به بیله سوار مقدور نیست

امکان تردد در مسیر گرمی به بیله سوار مقدور نیست