مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-15سياسي

یاد خدا انسان را از آسیب ها مصون می دارد


تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: انسان برای مصون ماندن از آسیب ها همواره باید خدا را یاد کرده که در این صورت بنا به فرموده قرآن، خداوند نیز انسان را یاد می کند.

- قم- تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: انسان برای مصون ماندن از آسیب ها همواره باید خدا را یاد کرده که در این صورت بنا به فرموده قرآن، خداوند نیز انسان را یاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی، بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: به یاد خدا بودن، انسان را همواره از آسیب ها مصون می دارد و خداوند در قرآن نیز به این امر تاکید دارد که خدا را یاد کنید تا خدا نیز شما را یاد کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: کسانی که در عرصه مسئولیت قرار دارند، بدانند که اگر متوسل به پروردگار و ائمه معصومین (ع) باشند قطعاً در کارهای خود نتایج بهتری را دریافت می کنند و کسانی که در قم مسئولیت داشته اند و در این شهر به مردم خدمت کردند به این موضوع رسیدند.

آیت الله سعیدی گفت: در انتصاب مسئولین باید شرایط مختلفی را در نظر گرفت و باید همکاران که دارای نگاه و روحیه ای همانند فرمانده انتظامی دارد به خدمت گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد خدا انسان را از آسیب ها مصون می دارد

یاد خدا انسان را از آسیب ها مصون می دارد