مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:302023-06-11سياسي

90 درصد اعتبارات مصوب دولت بصورت نقد در اختیار ادارات قرار گرفته است


در راستای ارائه خدمات بیشتر و حل مشکلات مردم دولت 90 درصد اعتبارات را به صورت نقدی در اختیار سازمان ها و نهادهای مختلف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری عصر امروز در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان بانه با تبریک آغاز هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: جهادگران واقعی کسانی بودند که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب در مناطق محروم و کمتر برخوردار خدمت کردند و زمینه را برای عمران و آبادی کشور فراهم  کردند.

وی افزود: مظلومیت جهادگران واقعی هیچگاه فراموش نمی شود که برای عمران و آبادانی به مناطق محروم می آمدند و شهید، اسیر و یا مفقودالاثر می شدند و همچنان نقش آنها در عمرانی و آبادانی کشور نمایان است.

خدری با اشاره به اهمیت ارائه خدمات رفاهی و عمرانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جهادگران در اوایل انقلاب عزم خود را برای عمران کشور جزم کرده بودند و خدمات رفاهی و عمرانی از جمله برق، راه روستایی و آبرسانی را به دورترین مناطق کشور انتقال می دادند.

وی افزود: جهادگران جهاد کشاورزی ادامه دهنده راه جهادگران واقعی اوایل انقلاب هستند و عملکرد آنها در شهرستان علارغم مشکلات و کمبود نیروی انسانی مثبت است و در بسیاری از موارد بیشتر از وظایف خود عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد اعتبارات مصوب دولت بصورت نقد در اختیار ادارات قرار گرفته است

90 درصد اعتبارات مصوب دولت بصورت نقد در اختیار ادارات قرار گرفته است