مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:302023-06-14بين الملل

پارلمان آلمان با قرارداد خرید سامانه دفاع هوایی از اسراییل موافقت کرد


پارلمان آلمان روز چهارشنبه موافقت خود را با قرارداد 4 میلیارد یورویی خرید سامانه دفاع هوایی آرو 3 از رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان آلمان روز چهارشنبه با قرارداد خرید سامانه دفاع موشکی آرو 3 از رژیم صهیونیستی به ارزش 4 میلیارد یورو موافقت کرد.

بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، بوندستاگ (پارلمان آلمان) با پرداخت 600 میلیون یورو به ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان پیش پرداخت قرارداد ساخت و تولید سامانه دفاع موشکی آرو 3 طی قرارداد 4 میلیارد یورویی موافقت کرده است.

این بزرگترین قراداد تسلیحاتی در تاریخ تشکیل این رژیم به شمار می آید و بر اساس گزارش ها امضای نهایی آن تا پایان سال جاری میلادی صورت خواهد گرفت.

گزارش ها حاکی از آن است که آمریکا نیز باید موافقت خود را با این قرارداد اعلام کند و بر اساس گفته اولاف شولتز صدر اعظم آلمان، واشنگتن نیز به زودی موافقت خود با این قرارداد را اعلام می کند.

  منابع نظامی اعلام کرده اند دلیل نیاز موافقت آمریکا برای فروش این سامانه دفاع هوایی اسراییل، این است که صهیونیست ها با کمک مالی واشنگتن به توسعه این سامانه دفاع هوایی پرداخته اند.

سامانه آرو 3 برای مقابله با موشک های بالستیک در جو طراحی شده است و یکی از لایه های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی به شمار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان آلمان با قرارداد خرید سامانه دفاع هوایی از اسراییل موافقت کرد

پارلمان آلمان با قرارداد خرید سامانه دفاع هوایی از اسراییل موافقت کرد