مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-20بين الملل

تأکید امیرعبداللهیان بر استمرار توسعه همه جانبه روابط با همسایگان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان که در رأس هیأتی سیاسی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عالیرتبه قطر بامداد امروز (سه شنبه) وارد دوحه شد و قرار است در ادامه این سفر به عمان نیز برود، - وزیر امور خارجه پس از سفر به قطر گفت: استمرار توسعه همه جانبه روابط با همسایگان یکی از محور های بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان که در رأس هیأتی سیاسی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عالیرتبه قطر بامداد امروز (سه شنبه) وارد دوحه شد و قرار است در ادامه این سفر به عمان نیز برود، در توییتر درباره این سفر نوشت: استمرار توسعه همه جانبه روابط با همسایگان یکی از محور های بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت است.

وی با ذکر این نکته که همسایگان ایران از ظرفیت اقتصادی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره مند هستند، خاطرنشان کرد: در راستای بسط بیشتر روابط و پیگیری مصوبات سفر های دوجانبه قبلی مقامات عالی، امروز عازم قطر و عمان شدم.

حسین امیرعبداللهیان عصر 31 مرداد 1400 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه پیشنهادی خود برای تصدی این وزارتخانه در تشریح سیاست خارجی متوازن دولت سیزدهم، گفت: سیاست خارجی متوازن، یعنی سیاست خارجی ما در یک منطقه متوقف نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر استمرار توسعه همه جانبه روابط با همسایگان

تأکید امیرعبداللهیان بر استمرار توسعه همه جانبه روابط با همسایگان