مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-20سياسي

روحانیت باید در کوچه و خیابان و بین مردم باشند


روحانیت باید همه جا و در بین مردم حضور داشته باشند و در کوچه و خیابان باشند تا رسانه های بیگانه تصویر دیگری از آنها به نمایش نگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در دیدار با حجت الاسلام سیدجمال الدین میرمحمدی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، اظهار کرد: روحانیت شیعه در تاریخ بی نظیر است اما آفت هایی هم دارد که باید اصلاح شود؛ در غیر این صورت نمی تواند به درستی نقش خود را ایفا کند.

وی با بیان اینکه تقویت نهاد حوزه علمیه در کشور ضروری است، افزود: روحانیت باید همه جا و در بین مردم حضور داشته باشند و در کوچه و خیابان باشند تا رسانه های بیگانه تصویر دیگری از آنها به نمایش نگذارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به وجود بیش از 3 هزار و 800 مسجد در استان اشاره کرد و گفت: مردم باید به روحانی و امام جماعت محل تکیه کنند.

محمدی لایینی با اعلام اینکه گام هایی که رهبرمان برای معیشت و اقتصاد روحانیت برداشت بی نظیر بود، بیان کرد: باید به اساتید هم رسیدگی شود البته اساتید هم باید به لحاظ درسی به خود برسند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون فرزندان خود را برای طلبه شدن تشویق کنند، افزود: روحانیت باید به گونه ای به لباس و کار خود عشق بورزد که این موضوع در فضای خانواده احساس شود و فرزندان نیز ترغیب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت باید در کوچه و خیابان و بین مردم باشند

روحانیت باید در کوچه و خیابان و بین مردم باشند