مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-02سياسي

اعتماد صادقانه به مردم ازمهمترین ویژگی های امام خمینی(ره) بود


امام خمینی(ره) دارای توکل بالا به خداوند متعال، اعتماد صادقانه به مردم و اهل عمل به وظیفه و تکلیف الهی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از  راه های تحصیل تقوای الهی انجام وظیفه در برابر پدر و مادر و سپاسگذاری از خدمات ایشان است.

خطیب جمعه زاهدان افزود: یکی از راه های حفظ فردی و اجتماعی تقوا پایداری در مسیر دین، دفاع از مبانی دینی و اقتدا به سیره شهدا و امام شهداست.

آیت الله محامی 15 خردادماه سال 1342 را نقطه عطفی در آغاز انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تا شهدای قیام 15 خردادماه، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت، شهدای استان و شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی را گرامی می داریم.

وی افزود: شهدا با جانفشانی خود عزت و استقلال کشور را حفظ و ما را مدیون خود کردند و ما نیز باید انجام وظیفه کنیم و امیدواریم خداوند متعال توفیق قدرشناسی از شهدا و خانواده معظم شهدا به ما عنایت کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به 14خردادماه ضمن گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: ایشان با توفیقات الهی و شخصیت جامعی که از آن برخوردار بود با مدیریت درست از سال1342 انقلاب اسلامی را شروع و هدایت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد صادقانه به مردم ازمهمترین ویژگی های امام خمینی(ره) بود

اعتماد صادقانه به مردم ازمهمترین ویژگی های امام خمینی(ره) بود