مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-03اقتصادي

بازگشایی خیابان 24 متری در میناب به کجا رسید؟


خیابان 24 متری واقع در محله شهید عمرانی میناب یکی از پروژه های به جا مامده و چند ساله شهرداری در این است که حل آن در انتظار اجرای مصوبه صورت گرفته بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری میناب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، خیابان 24 متری یا شهید عمرانی واقع در محله هومشی یکی از پروژهای چند ساله  به جا مانده شهرداری میناب است که برای بازگشایی کامل آن موانعی وجود دارد.

این موانع املاک شخصی افرادی است  که  در این محله زندگی و یا محل کسب و درآمد است که برای جابجایی آنها نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است.

اجرای طرح بازآفرینی شهری یکی از برنامه های شهرداری میناب است که این پروژه در راستای همین طرح گنجانده شده که با توجه به وجود خانه های قدیمی در این محله می تواند اجرای طرح بازآفرینی شهرکمک زیادی برای ارزش قیمت گذاری ها سایر املاک در این نقطه از شهر را در بر داشته باشد.

حبیب الله سهرابی شهردار میناب در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص مشکلات و موانع موجود بر سر راه این پروژه که مانع از اجرای آن شده است را عدم همکاری اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تامین اعتبار و یا واگذاری زمین مناسب به مالکان خانه های یاد شده ذکر کرد که از عهده  انجام آن توسط شهرداری خارج بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی خیابان 24 متری در میناب به کجا رسید؟

بازگشایی خیابان 24 متری در میناب به کجا رسید؟