مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-06حوادث

کشف محموله گوشی های سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف 525 گوشی هوشمند قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ تایباد خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان ، مرزبانان هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور، موفق به کشف 525 دستگاه تلفن همراه قاچاق طی دو عملیات جداگانه شدند .

وی افزود: مرزبانان هنگ تایباد پس از توقیف و بازرسی خودروی مشکوک 235 گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای در قسمت کابین راننده جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه از کشف یک محموله دیگر گوشی های سرقتی خبر داد و خاطرنشان کرد: مرزبانان ایست و بازرسی 17 شهریور هنگ تایباد موفق شدند از یکدستگاه خودروی تریلی دیگر 290 گوشی سرقتی را که در قسمت بار خودرو جاساز شده بود، کشف نمایند .

سرتیپ دوم مجید شجاع با اشاره به توقیف هر دوستگاه تریلی، تصریح کرد:  کارشناسان ارزش ریالی 525 دستگاه گوشی تلفن قاچاق را بیش از 60 میلیارد ریال برآورد  کردند و مرزبانان نیز 2 متهم را به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع قضایی دادند .

  این مقام مسئول در مرزبانی استان ادامه داد: گوشی های سرقتی، تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله گوشی های سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد

کشف محموله گوشی های سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد