مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:352023-05-28سياسي

بازسازی عملیات بیت المقدس همراه با جلوه ویژه در اصفهان و نایین


جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 14 امام حسین (ع) استان اصفهان گفت: عملیات بیت المقدس در سالروز آزادسازی خرمشهر به مدت سه شب در شهر اصفهان و یک شب در نایین با حضور گسترده مردم بازسازی شد.

- سردار حسن امینی جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 14 امام حسین (ع) استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: برنامه شهر فاتحان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس به مدت سه شب در شهر اصفهان و یک شب نیز در شهرستان نایین با حضور مردم شهیدپرور و ایثارگر این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این برنامه، عملیات بیت المقدس و نمایشی از فتح خرمشهر با جلوه های ویژه، انفجار و تیراندازی توسط رزمندگان و دلاورمردان بسیجی لشکر 14 امام حسین (ع) بازسازی شد و به نمایش زحمات ایثارگران مردم اصفهان در دو لشکر 8 زرهی نجف اشرف و لشکر عملیاتی 14 امام حسین(ع) در این عملیات پرداخت که مورد استقبال بی نظیر مردم شهرستان نایین نیز قرار گرفت.

امینی با بیان اینکه این برنامه نمایانگر جهاد و رشادت نسل اول انقلاب بود و امنیت کشور حاصل خون 250 هزار شهید دوران دفاع مقدس است، گفت: فقط در استان اصفهان 23 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است و با توجه با اینکه خرمشهرها در پیش داریم، نسل جدید انقلاب باید آماده فعالیت در عرصه های گوناگون باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی عملیات بیت المقدس همراه با جلوه ویژه در اصفهان و نایین

بازسازی عملیات بیت المقدس همراه با جلوه ویژه در اصفهان و نایین