مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:452023-05-31اقتصادي

بهره مندی از ظرفیت تعطیلات تابستان برای استعدادیابی


رییس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت تعطیلات تابستانی برای استعدادیابی گروه های سنی پایه در رشته ژیمناستیک استفاده کنیم.

- وحید صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هیئت ژیمناستیک استان اردبیل با شروع ثبت نام از علاقه مندان در رشته ژیمناستیک تلاش می کند تا در تابستان امسال به شکل فراگیر طرح استعدادیابی را در گروه های سنی پایه انجام دهد.

وی تلاش این هیئت را برای رشد و توسعه ورزش ژیمناستیک به عنوان ورزش پایه یادآور شد و تصریح کرد: در کنار پر کردن اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان، سعی ما بر این است تا با حضور علاقه مندان این رشته در باشگاه های مختلف بتوانیم انگیزه مضاعف به آنها داده و از اتلاف وقت آنها نیز به نوعی جلوگیری کنیم.

رییس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: این رشته ورزشی نه تنها به استقامت کودکان و نوجوانان کمک می کند بلکه سلامت و تندرستی آنها را به همراه داشته و استعداد ناب آنها را شکوفاتر می کند.

صادقی از آمادگی 6 باشگاه در اردبیل برای ارائه خدمات به علاقه مندان این رشته خبر داد و افزود: باشگاه منتظران مهدی در کارشناسان، بهتن در خیابان کشاورز، ستایش در میدان حکیم نظامی، آرتین در میدان باکری اردبیل، باشگاه ژیمناستیک خانه قدس در زرناس و باشگاه ژیمناستیک نگین در مجتمع نگین اردب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت تعطیلات تابستان برای استعدادیابی

بهره مندی از ظرفیت تعطیلات تابستان برای استعدادیابی