مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-18سياسي

توزیع 5200 بسته مواد غذایی در رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی گفت: امروز در فاز اول رزمایش همدلی و احسان 5200 بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد تومان توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مجتبی تهامی امروز در رزمایش همدلی و احسان با اشاره به اجرای منویات مقام معظم رهبری در اجرای طرح مواسات و مساعدت به بخش های کم برخوردار اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) رزمایش های مختلف و متعددی را به منظور کمک به اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از این بیماری برگزار کرده است.

وی افزود: در طول سال با دستگاه های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برنامه ها و روش های مختلفی از قیبل نسیم احسان در فصل تابستان که اهدای وسایل سرمایشی است را در دستور کار دارد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی ادامه داد: رزمایش دلگرمی احسان در فصل زمستان با اهدای وسایل سرمایشی و اهدای بسته های لوازم التحریر در رزمایش مشق احسان، در شروع فصل مدارس یکی دیگر از برنامه هایی است که ستاد در دستور کار دارد.

تهامی بیان کرد: پویش احسان غدیر در ایام عید غدیر، پویش لبخند احسان، حضور در مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی و غیرمترقبه و حمایت از افراد آسیب دیده و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5200 بسته مواد غذایی در رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

توزیع 5200 بسته مواد غذایی در رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)