مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-16سياسي

بذرپاش: ایران راه، مرکز بزرگ لجستیکی منطقه می شود


وزیر راه و شهرسازی بر به کارگیری همه ظرفیت ها برای تکمیل راهگذر بین قاره ای شمال- جنوب با عنوان ایران راه تاکید کرد و گفت: این راهگذر، مرکز بزرگ لجستیکی منطقه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در دیدار با دستیار ویژه رییس جمهور روسیه در سن پترزبورگ با اشاره به اصلاح و تکمیل زنجیره راهگذری شمال- جنوب گفت: حضور ما در این نشست علاوه بر استاندارد سازی این زنجیره کریدوری، نشان دهنده اراده جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل این شاهراه و کریدور اصلی است که با تبیین اهمیت این موضوع در نشست، مقرر شد همه ظرفیت ها به کار گرفته شود تا کریدور یاد شده تحت عنوان ایران راه نهایی شود.

بذرپاش خاطر نشان کرد: این کریدور باید اتصال دهنده شمال به جنوب باشد و به عنوان یک مرکز بزرگ لجستیکی در منطقه برقرار باشد.

لویتین دستیار ویژه رییس جمهور روسیه نیز به ایجاد مسیر های جدید در منطقه اشاره کرد و گفت: ایران نیز که در مسیر شبکه بین المللی حمل و نقل قرار دارد، به این مسیر ورود پیدا کرده و چشم انداز آن روشن است.

بیست و ششمین مجمع اقتصادی سن پترزبورگ با حضور رییس جمهور روسیه، رؤسای جمهور کشور های مشترک المنافع، نخست وزیران و وزرای اقتصادی بیش از 120 کشور جهان در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: ایران راه، مرکز بزرگ لجستیکی منطقه می شود

بذرپاش: ایران راه، مرکز بزرگ لجستیکی منطقه می شود