مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-21سياسي

اساتید بسیجی دانشجویان را با جریان انقلاب همراه کنند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تربیت نیروهای بسیجی و همراه سازی دانشجویان با جریانات انقلاب از وظایف اصلی اساتید بسیجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج اساتید در دانشگاه کردستان اظهار کرد: باید هر کدام شناخت مختصری از شهید چمران داشته باشیم، چرا که این شهید بزرگوار نخبه معروف جهانی و عارفی برجسته و به تمام معنا بود.

وی با بیان اینکه شهید چمران در راه خدا جهاد می کرد و به طور مداوم در جنگ شرکت داشت و تأمین امنیت برای مردم را به آسایش شخصی خود ترجیح می داد، افزود: این شهید گرانقدر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری داشت و هر آنچه که در توان داشت در راه اخلاص و دفاع از کشور در طبق اخلاص گذاشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه حضور شهید چمران در تمام صحنه های انقلاب نشان از مستثنی بود وی داشت گفت: رشادت های شهید چمران نشأت گرفته از نبوغ فکری و خلاقیت وی بود، و همین امر باید در وجود اساتید ما باشد تا چراغ حرکت برای دفاع از انقلاب برای همیشه روشن و در جهان پیشرو و اثرگذار باشید.

وی عنوان داشت: تحولات اتفاق افتاده در جهان امروز همگی به نفع این انقلاب و نظام است چرا که قدرن نرم ما به شرق و غرب دنیا نفوذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید بسیجی دانشجویان را با جریان انقلاب همراه کنند

اساتید بسیجی دانشجویان را با جریان انقلاب همراه کنند