مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 00:352023-06-14سياسي

حضرت آقای اراکی! از کی تا حالا کار اصلی حوزه ، دخالت در سیاست شده است؟!


اگر کار اصلی حوزه علمیه ، دخالت در سیاست است، پس ترویج و تبلیغ دین اسلام و احکام شریعت، کار اصلی چه اشخاص و نهادهایی است؟! نمی شود که بگویید کار اصلی حوزه دخالت در سیاست است و کار اصلی حوزه تبلیغ دین است؛ - حضرت آقای اراکی! از کی تا حالا کار اصلی حوزه ، دخالت در سیاست شده است؟! اگر کار اصلی حوزه علمیه ، دخالت در سیاست است، پس ترویج و تبلیغ دین اسلام و احکام شریعت، کار اصلی چه اشخاص و نهادهایی است؟! نمی شود که بگویید کار اصلی حوزه دخالت در سیاست است و کار اصلی حوزه تبلیغ دین است؛ هر کسی را بهر کاری ساختند.

  عصر ایران - آیت الله محسن اراکی، نماینده مجلس خبرگان اخیراً گفته است: کسی که ادعای فقاهت دارد و می گوید که حوزه نباید در سیاست دخالت کند آیا نمی فهمد که حوزه علمیه، کار اصلی اش دخالت در سیاست است؟ امیرالمومنین علی علیه السلام اولین سیاسی جهان اسلام است و ما که ادعا می کنیم حوزه های علمیه علوی است، باید به سیاست توجه شود.

حضرت امیرالمومنین صددرصد سیاسی بودند و ائمه ما هم صددرصد سیاسی بودند و اگر کسی بگوید که حوزه از سیاست جدا است می داند که دروغ می گوید و مع ذلک چیزی را که درست نیست برای مردم بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت آقای اراکی! از کی تا حالا کار اصلی حوزه ، دخالت در سیاست شده است؟!

حضرت آقای اراکی! از کی تا حالا کار اصلی حوزه ، دخالت در سیاست شده است؟!