مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:112023-06-15سياسي

کارخانه مشترک کاغذ ایران و ونزوئلا راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در جریان سفر خود به کردستان و در حاشیه بازدید از تالار مرکزی سنندج به سفر اخیر خود به آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم که رویکرد گسترش ارتباطات فرهنگی را در کنار سیاسی و اقتصادی و فنی دارد تاکنون 6 توافق را با ونزوئلا منعقد کرده است.

وی افزود: روزهای فرهنگی و افتتاح نمایشگاه کتاب در مهر ماه امسال در ونزوئلا از جمله اقداماتی است که صورت گرفته، همچنین افتتاح دفاتر رایزنی فرهنگی با آمریکای لاتین و برزیل خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: توسعه روابط فرهنگی در دیگر کشورهای آمریکای لاتین که تا امروز حضور قوی فرهنگی نداشتیم دنبال می شود و استقبال خوبی هم شده است.

اسماعیلی گفت: یک فیلم سینمایی فاخر با همکاری مشترک دو کشور ایران و ونزوئلا ساخته می شود.

  وی با بیان به اینکه این کشورها منبع غنی و حاصل خیزی برای تولید کاغذ است، اظهار کرد: برای ساخت کارخانه مشترک تولید کاغذ ایران و ونزوئلا چند هزار هکتار زمین اختصاص یافته و تجهیزات آن در حال نصب است.

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بازار خوبی در آمریکا لاتین برای کاغذ مرغوب داریم و چند کارخانه بزرگ در طی ماه های آینده به بهره برداری می رسد که بخشی از کاغذ مرغوب مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه مشترک کاغذ ایران و ونزوئلا راه اندازی می شود

کارخانه مشترک کاغذ ایران و ونزوئلا راه اندازی می شود