مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:052023-05-30ورزشي

پروژه نیمه تمام زورخانه بین المللی همدان / افتتاح مشخص نیست


سال 1397 کلنگ ساخت زورخانه بین المللی همدان توسط استاندار وقت و نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی بر زمین زده شد و تا به امروز خبری از تکمیل و افتتاح آن نیست.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان همدان از استان های صاحب نام و یکی از قطب های ورزش زورخانه ای و پهلوانی کشور به شمار می رود که قدمت آن به صدها سال می رسد.

پهلوان پیله همدانی، علی میرزای همدانی، احمد کوه کش، سید احمد بطایی، پهلوان گودرزی، پهلوان قیاسی، پهلوان سید میرزا آقا سجادی، محمدقاسم بکتاش تویسرکانی و عزت الله بیات از پهلوانان این استان بوده اند که نام هر کدام از این پهلوانان نشان از اعتبار و قدمت این رشته ورزشی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین دارد.

اما همدان با داشتن این قدمت و اعتبار در رشته ورزش های زورخانه ای و پهلوانی سالیان سال است که در حسرت یک زورخانه استاندارد و مدرن است.

سال 1397 با پیگیری حمیدرضا حاجی بابایی از نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی کلنگ ساخت یک زورخانه مدرن و بین المللی در خیابان جعفر طیار همدان به زمین زده شد.

این پروژه در آن مقطع با زیربنای 650 مترمربع و با 22 میلیارد ریال از اعتبارات استانی در زمینی که از طرف شورای شهر و شهردار اختصاص پیداکرده بود کلنگ زنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نیمه تمام زورخانه بین المللی همدان / افتتاح مشخص نیست

پروژه نیمه تمام زورخانه بین المللی همدان / افتتاح مشخص نیست