مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:002023-05-31اجتماعي

خبرهای خوش برای محیط بانان/ نیاز کشور به 8000 هزار محیط بان


فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ارائه خبرهای خوش برای محیط بانان گفت: پیگیر افزایش سهمیه سالانه استخدامی محیط بانی هستیم و کشور به 8000 هزار محیط بان نیاز دارد.

- سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت حقوقی محیط بانان گفت: رییس سازمان محیط زیست به رضا انجم شعاع، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان ابلاغ کردند که پیگیر 2 موضوع باشند؛ ابتدا موضوع نیروی انسانی محیط بانان است که تا بتوانیم چارت سازمانی را تکمیل کنیم و برنامه هایی در این راستا در دستور کار است.

محبت خانی بیان داشت: موضوع دوم که رییس سازمان در شنبه گذشته اعلام کردند باید پیگیری شود و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد، جبران زحمت محیط بانان است.

وی افزود: میزان ساعتی که محیط بانان کار می کنند با توجه به حقوقی که دریافت می کنند یا اضافه کاری که پرداخت می شود تطبیق ندارد و این مساله هم در حال اصلاح است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست درباره آمار شهدای محیط بان گفت: 150 محیط بان شهید داشته ایم که نام 50 نفر از این عزیزان در بنیاد شهید احراز شده اند و بقیه عزیزان هم در حین خدمت جان خود را از دست داده اند و دنبال این هستیم که مصوبه را پیش ببریم تا این عزیزان هم شهید خدمتی محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش برای محیط بانان/ نیاز کشور به 8000 هزار محیط بان

خبرهای خوش برای محیط بانان/ نیاز کشور به 8000 هزار محیط بان