مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-03سياسي

نقش رهبری 44 ساله نظام در حفظ انقلاب/ در امتداد امام خمینی(ره)


با وجود توطئه ها و فشارهای داخلی و خارجی وجود اصل ولایت فقیه و پیوند مردم با رهبری، عامل اتحاد ملی در کشور بوده و موجب تولید قدرت و ایستادگی نظام در برابر فتنه ها و سختی ها شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه سیاسی: اغراق نکرده ایم اگر بگوییم که دشمنان و معاندین نظام در تمامی این 44 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، شبی را بدون آرزوی خام براندازی نگذرانده اند.

اما حیرت و سوال آنان از راز استمرار انقلاب بدون جواب مانده است که این کشور چگونه با تمامی مشکلات همچنان با اقتدار در عرصه های مختلف به پیش می رود و با وجود همه دسیسه ها و فتنه ها و فشارهای خارجی مقتدر و پابرجا ایستاده است.

همچنانکه رهبر انقلاب نیز با اشاره به این خیال خام دشمنان و محاسبات غلط آنان درباره رو به سقوط بودن جمهوری اسلامی تاکید کرده اند: بدخواهان، ابتدای انقلاب می گفتند شش ماه دیگر انقلاب سقوط خواهد کرد و بعد که محاسبه آنها غلط از آب درمی آمد وعده شش ماه دیگر را می دادند در حالی که امروز بیش از هشتاد، شش ماه از انقلاب گذشته و آن نهال باریک به درختی تناور و مقتدر تبدیل شده است، و محاسبات امروز آنها نیز همچون گذشته کاملاً غلط است.

هنوز یادمان نرفته و درست همین 34 سال پیش وقتی گوینده اخبار خبر ارتحال امام را با این مضمون که روح بلند پیشوای مسلمانان و رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رهبری 44 ساله نظام در حفظ انقلاب/ در امتداد امام خمینی(ره)

نقش رهبری 44 ساله نظام در حفظ انقلاب/ در امتداد امام خمینی(ره)