مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-17دانش

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در 15 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در 15 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

حوریه عربیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پذیرش بدون آزمون دانشجو در سال تحصیلی جدید، در 15 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از فردا 28 خرداد ماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام دوره کارشناسی از 28 خردادماه در 8 کد رشته تحصیلی شامل تربیت مربی، حسابداری، حقوق، مددکاری اجتماعی، مدیریت امور اداری، فناوری اطلاعات، پشتیبانی سیستم های رایانه ای و هتلداری آغاز می شود و تا 4 تیرماه ادامه دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کاردانی نیز در 7 کد رشته شامل مدیریت امور اداری، تربیت مربی، حسابداری، حقوق، مددکاری اجتماعی، فناوری اطلاعات و پشتیبانی سیستم های رایانه ای، پذیرش دانشجو انجام می شود که متقاضیان می توانند از 18 لغایت 25 تیرماه دیماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عربیان ادامه داد: دانشجویان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا از طریق مراجعه حضوری به مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان