مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-21حوادث

کشف و ضبط 2700 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه امسال


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط دو تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و مکان های آلوده طی سه ماهه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط دو تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و مکان های آلوده طی سه ماهه سال جاری خبر داد.

سرهنگ ایرج بختیاری با بیان اینکه بسیاری از مواد مخدر و رونگردان ها ناشی از اختلالات روانی است و 40 درصد بیماری های صعب العلاج ناشی از مصرف مواد مخدر است، افزود: سخت گیری و در مواردی بی تفاوتی خانواده ها و شبکه های مجازی باعث گرایش افراد به سوء مصرف مواد مخدر شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر است، اظهارکرد: در سال گذشته 7 تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و یک هزار و 424 نفر دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سه ماهه سال جاری 2 تن و 700 کیلو انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و مکان های آلوده کشف و ضبط داشت که رشد 120 درصدی داشته است.

بختیاری از دستگیری 478 نفر و توقیف 91 دستگاه خودرو خبر داد و تصریح کرد: توقیف خودروهای حمل کننده مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 2700 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه امسال

کشف و ضبط 2700 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه امسال