مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-15بين الملل

لوکاشنکو: غرب بیش از همه ازفاجعه هسته ای می ترسد


الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس با بیان اینکه اگر دشمن به خاک روسیه حمله و با اقدام تجاوزکارانه خود موجودیت این کشور را تهدید کند، مسکو ممکن است ناچار به استفاده از سلاح های هسته ای شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، رییس جمهور بلاروس در مصاحبه با برنامه گفت وگوی 60 دقیقه تلویزیون دولتی روسیه گفت: غرب علیرغم آخرین اقدامات خود، از احتمال وقوع یک جنگ جدید در مقیاس بزرگ یا یک فاجعه هسته ای بسیار می ترسد.

لوکاشنکو با اشاره به اینکه تاکنون با افرادی که نقش مهمی در این رابطه ایفا می کنند ملاقات کرده که ادعا می کنند اگر چنین شود، چنان می کنیم، افزود: مقامات غربی تهدید به اتخاذ تصمیمات رادیکال و شدید می کنند اما واقعیت این است که آنها بیش از همه از یک فاجعه هسته ای می ترسند.

وی تاکید کرد: آنها در این مورد صادق بوده اند که بیش از هر چیز از استفاده از سلاح های هسته ای در اوکراین می ترسند و این یک امر کاملا طبیعی است.

لوکاشنکو با یادآوری اینکه مینسک نیز نمی خواهد اوضاع به این شکل پیش برود، افزود: ما نیز به دنبال آن نیستیم و ما هم می ترسیم زیرا به گفته کارشناسان، این مساله می تواند یک فاجعه جهانی ایجاد کند و اگر همه سلاح های هسته ای منفجر شوند، ممکن است باعث خروج سیاره زمین از مدار خودش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکاشنکو: غرب بیش از همه ازفاجعه هسته ای می ترسد

لوکاشنکو: غرب بیش از همه ازفاجعه هسته ای می ترسد