مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:502023-06-12اقتصادي

357 هزار هکتار از اراضی گلستان به کشت گندم اختصاص یافت


رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه 357 هزار هکتار از اراضی استان به کشت گندم اختصاص داده شده است، گفت:در این بحث گلستان توانسته رتبه نخست کشور را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری مهر ، محمد برزعلی، رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در نشست خبری از خرید بیش از چهار هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: تا پایان برداشت این رقم با افزایش مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 357 هزار هکتار از اراضی استان به کشت گندم اختصاص داده شده است، افزود: در این بحث گلستان توانسته رتبه نخست کشور را کسب کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در حال حاضر 40 مرکز تعاون روستایی و 6 مرکز ملی دولتی از 11 خردادماه خرید محصولات کشاورزی را انجام می دهند.

وی در خصوص مشکل منابع آبی در گلستان، گفت: با توجه به اینکه کشت برنج نیازمند آبیاری زیادی است و باید به سمتی حرکت کنیم که کشت این محصول با روش های نوین انجام شود.

برزعلی تولید گلخانه ای را یکی از به صرفه ترین تولیدات در بخش کشاورزی دانست و گفت: با توجه به کاهش بارش ها و مشکلات کم آبی لذا تولید محصولاتی چون سبزی و صیفی جات در گلخانه ها بسیار با صرفه بوده و به صرفه جویی منابع آبی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

357 هزار هکتار از اراضی گلستان به کشت گندم اختصاص یافت

357 هزار هکتار از اراضی گلستان به کشت گندم اختصاص یافت